სადამრიგებლო პროგრამა
ღონისძიებები
1. სამუშაო
გეგმის შედგენისთანავე წარდგენა
მოსწავლეებთან;
2. პერიოდულად
მშობელთა კრებების ჩატარება;
3. სისტემატური კონტროლი
მოსწავლეთა იერსახეზე, დაგვიანებაზე.
4. შესაბამისი რეაგირება
სკოლის შინაგანაწესის დარღვევაზე;
5. მასწავლებელთა და მოსწავლეთა ერთობლივი
დისკუსია, რომელსაც
წარმართავს
კლასის დამრიგებელი;
6. მოსწავლეთა ოჯახებში
გასვლა სამუშაო კუთხისა
და გარემოს შემოწ-
მების მიზნით.
7. ექსკურსიების ორგანიზება;
კოლეგებთან თანამშრომლობა
1.
დამრიგებლებმა პერიოდულად
უნდა მოაწყონ მრგვალი
მაგიდა--დამრიგებელთა წარმატებული და წარუმატებელი ქმედებების,
მეთოდების,
გამოცდილების
გაზიარება ერთმანეთისთვის;
მასწავლებელთან;
მშობლებთან თანამშრომლობა
1. მშობელთა კრებების
ჩატარება;
2. სამუშაო გეგმის
გაცნობა მშობლებისათვის;
3. სემესტრული შედეგების
მიწოდება მშობელთათვის ინდივიდუალურად;
4. მშობელსა და მასწავლებელს შორის
არსებული პრობლემის მოგვარება;
დამრიგებლის მოვალეობა
.
სადამრიგებლო საათის ჩატარება
თვეში ოთხჯერ;
. სასწავლო წლის დასაწყისში
მოსწავლეების საჭიროების კვლევა;
. სადამრიგებლო პროგრამის შემუშავება;
. მოსწავლეთა სოციალურ- დემოგრაფიული მონაცემთა
ბაზის შექმნა.
. მოსწავლეებთან და მშობლებთან მუშაობის
ამსახველი დღიურის წარმოება;
. კონტროლი მოსწავლეთა
გაცდენა- დაგვიანებასა და დისციპლინაზე, შესაბამისი
რეაგირება;
. მშობლების ინფორმირება-- გააცნოს მოსწავლის
აკადემიური მოსწრება და მიღწევები, ერთობლივად
გადაჭრას პრობლემები, უზრუნველყოს
მათი შეხ-
ვედრა სხვა პედაგოგებთან;
. კონფიდენციალობის დაცვა;
. ითანამშრომლოს დისციპლინურ
კომიტეტთან;
. სემესტრის ბოლოს მოამზადოს
გაწეული მუშაობის ანგარიში;
.სადამრიგებლო კლასის დოკუმენტაციის
წარმოება;
. მოსწავლეთა წახალისება
და ჩართვა კლასგარეშე
მუშაობაში შემდეგი აქტივობების
გამოყენებით:
ექსკურსიები, სასკოლო
პროექტები, კონკურსები, საქველმოქმედო
აქციები,
1.
|
ვზრუნავ ეფექტურ
სასწავლო გარემოს
შექმნაზე
|
რეგულარულად
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
არასოდეს
|
2.
|
ვაკვირდები მოსწავლეთა
აკადემიურ შეფასებას
|
||||
3.
|
ვაკვირდები რამდენად
იცავენ მოსწავლეები
ქცევის წესებს.
|
||||
4.
|
ვიზიარებ მოსწავლეთა
შეხედულებებსა და
შენიშვნებს.
|
||||
5.
|
ვიკვლევ კლასში
შექმნილ პრობლემების გამომწვევ
მიზეზებს
და ვსახავთ
მათი გადაჭრის გზებს
|
||||
6.
|
ვთანამშრომლობ
მშობლებთან
|
||||
7.
|
ვთანამშრომლობ
მასწავლებლებთან
|
ქსნის საჯარო
სკოლის XII კლასის
დამრიგებლის, ნანა ქუმსიაშვილის ,
სამოქმედო გეგმა
მიმართულებები
|
აქტივობები
|
ვადები
|
1.პიროვნული,
მორალური და სოციალური განვითარება
|
მოსწავლეთა მდგომარეობის შესწავლა
|
სექტემბერი
|
ექსკურსია
|
ოქტომბერი
|
|
,,ვიცნობთ
თუ არა ერთმანეთს’’
|
ოქტომბერი
|
|
,,რას ნიშნავს
ვიყო ახალგაზრდა?’’
|
ნოემბერი
|
|
,,მე, მშობელი, ბავშვი’’
|
ნოემბერი
|
|
,,ჩვენც დავბერდებით’’
საქველმოქმედო აქცია.
|
დეკემბერი
|
|
,,ტოლერანტობა’’
|
დეკემბერი
|
მშობელთა კრება
|
პერიოდულად
|
მინი პედსაბჭო
|
პერიოდულად
|
სახელმძღვანელოების შეფასება,
დარიგება და ბიბლიოთეკისათვის
ჩაბარება.
|
წლის დასაწყისში და ბოლოს
|
რესურსი
|
მოსწავლის ეთიკის
კოდექსი, სკოლის
შინაგანაწესი, ე.ს.გ, ფილმები, კომპიუტერი, პროექტორი, სადამრიგებლო და
სასწავლო ჟურნალი,
|
კლასის ექსკურსიები
დამრიგებელი ექსკურსიას
მოაწყობს სასწავლო წლის დასაწყისსა და
დასასრულს.
დამცავი მექანიზმები
და მაკონტროლებელი ორგანოები
დირექციასთან თანამშრომლობა;
პერიოდული რეიდი მობილურ ტელეფონზე;
უბნის რწმუნებული
ან არასრულწლოვანთა პოლიცია;
საბოლოო მიზნები
და ამოცანები
სკოლაში
მოსწავლეთა სწავლებისა და კლასგარეშე მოტივაციის
ამაღლება;
კლასის
ხელმძღვანელის ეფექტური მუშაობა
მოსწავლეებთან, მშობლებსა და საგნის მასწავლებლებთან;
დამრიგებლის ჩართულობა
სასწავლო პროცესში;
შემოწმების წყაროები:
მოსწავლის
ჟურნალი, მასწავლებლის პორტფოლიო,
ფოტო-ვიდეო
მასალა, ოქმები,
ალბომები, დიპლომები, სიგელები,
გაცდენის ჟურნალი,
No comments:
Post a Comment