დამრიგებელი

                    
                       სადამრიგებლო  პროგრამა
                                    ღონისძიებები
1.       სამუშაო  გეგმის  შედგენისთანავე  წარდგენა  მოსწავლეებთან;
2.       პერიოდულად  მშობელთა  კრებების   ჩატარება;
3.      სისტემატური  კონტროლი  მოსწავლეთა  იერსახეზე,  დაგვიანებაზე.
4.      შესაბამისი  რეაგირება   სკოლის   შინაგანაწესის  დარღვევაზე;
5.      მასწავლებელთა  და  მოსწავლეთა  ერთობლივი  დისკუსია,  რომელსაც
წარმართავს   კლასის   დამრიგებელი;
6.      მოსწავლეთა  ოჯახებში   გასვლა  სამუშაო  კუთხისა  და  გარემოს   შემოწ-
მების  მიზნით.
7.      ექსკურსიების  ორგანიზება;


                      კოლეგებთან   თანამშრომლობა
1.        დამრიგებლებმა  პერიოდულად  უნდა  მოაწყონ   მრგვალი  მაგიდა--დამრიგებელთა  წარმატებული  და  წარუმატებელი  ქმედებების,  მეთოდების,
გამოცდილების  გაზიარება  ერთმანეთისთვის;
2.        დამრიგებელს   უნდა   ჰქონდეს  მუდმივი   კონტაქტი  თითოეული  საგნის
მასწავლებელთან;


                  მშობლებთან  თანამშრომლობა
1.      მშობელთა  კრებების  ჩატარება;
2.      სამუშაო  გეგმის  გაცნობა  მშობლებისათვის;
3.      სემესტრული  შედეგების  მიწოდება  მშობელთათვის  ინდივიდუალურად;
4.      მშობელსა  და  მასწავლებელს  შორის   არსებული  პრობლემის   მოგვარება;

                           



    დამრიგებლის  მოვალეობა
 . სადამრიგებლო  საათის  ჩატარება  თვეში  ოთხჯერ;
. სასწავლო  წლის  დასაწყისში  მოსწავლეების  საჭიროების  კვლევა;
. სადამრიგებლო  პროგრამის   შემუშავება;
.  მოსწავლეთა  სოციალურ- დემოგრაფიული   მონაცემთა  ბაზის  შექმნა.
.  მოსწავლეებთან  და  მშობლებთან  მუშაობის  ამსახველი  დღიურის   წარმოება;
.  კონტროლი  მოსწავლეთა  გაცდენა-  დაგვიანებასა  და  დისციპლინაზე,  შესაბამისი
  რეაგირება;
. მშობლების   ინფორმირება-- გააცნოს  მოსწავლის  აკადემიური  მოსწრება  და  მიღწევები,  ერთობლივად   გადაჭრას  პრობლემები,  უზრუნველყოს  მათი   შეხ-
ვედრა   სხვა  პედაგოგებთან;
.  კონფიდენციალობის  დაცვა;
.  ითანამშრომლოს   დისციპლინურ   კომიტეტთან;
. სემესტრის  ბოლოს  მოამზადოს   გაწეული   მუშაობის  ანგარიში;
.სადამრიგებლო  კლასის  დოკუმენტაციის  წარმოება;
.  მოსწავლეთა   წახალისება  და  ჩართვა  კლასგარეშე  მუშაობაში  შემდეგი   აქტივობების   გამოყენებით:
  ექსკურსიები,  სასკოლო   პროექტები,  კონკურსები,  საქველმოქმედო  აქციები,
შემოქმედებითი  ღონისძიებები,  დებატები.
            




              დამრიგებლის   თვითშეფასების   კითხვარი
1.
ვზრუნავ  ეფექტურ  სასწავლო  გარემოს
შექმნაზე
რეგულარულად
ხშირად
იშვიათად
არასოდეს
2.
ვაკვირდები  მოსწავლეთა  აკადემიურ  შეფასებას




3.
ვაკვირდები  რამდენად
იცავენ  მოსწავლეები
ქცევის  წესებს.




4.
ვიზიარებ  მოსწავლეთა
შეხედულებებსა  და
შენიშვნებს.




5.
ვიკვლევ  კლასში  შექმნილ  პრობლემების  გამომწვევ   მიზეზებს
და  ვსახავთ  მათი  გადაჭრის   გზებს




6.
ვთანამშრომლობ
მშობლებთან




7.
ვთანამშრომლობ
მასწავლებლებთან




                           

                        ქსნის  საჯარო  სკოლის  XII კლასის   
              დამრიგებლის,   ნანა    ქუმსიაშვილის ,
                     სამოქმედო   გეგმა

    მიმართულებები
        აქტივობები
           ვადები
1.პიროვნული, 
მორალური  და  სოციალური  განვითარება
მოსწავლეთა  მდგომარეობის  შესწავლა
სექტემბერი

ექსკურსია
ოქტომბერი


,,ვიცნობთ   თუ  არა  ერთმანეთს’’
ოქტომბერი

,,რას  ნიშნავს  ვიყო  ახალგაზრდა?’’
ნოემბერი

,,მე, მშობელი,  ბავშვი’’
ნოემბერი

,,ჩვენც  დავბერდებით’’
საქველმოქმედო   აქცია.
დეკემბერი

,,ტოლერანტობა’’
დეკემბერი


2.   შემეცნებითი  და         კულტურული   განვითარება
ჩაცმის   სტილი
იანვარი

ჩემი  ცხოვრების  მიზანი
თებერვალი

,,სამხედრო  სამსახური-
მოვალეობა   თუ  იძულება?’’
თებერვალი

,,საინტერესო  პროფესიები’’
მარტი

ბიბლიოთეკისათვის
წიგნების   შეძენა



კონფლიქტები  ჩვენს  ყოველდღიურ  ცხოვრებაში


ჩვენ  და  გარემო


წიგნების  კითხვა, ფილმების   ჩვენება   და
განხილვა;
მუზეუმების  დათვალიერება;
ექსკურსია;





           მშობელთა   კრება
   პერიოდულად
             მინი  პედსაბჭო
პერიოდულად
სახელმძღვანელოების  შეფასება,  დარიგება  და  ბიბლიოთეკისათვის
ჩაბარება.
წლის   დასაწყისში   და  ბოლოს
რესურსი
მოსწავლის   ეთიკის   კოდექსი,  სკოლის
შინაგანაწესი,  ე.ს.გ, ფილმები,  კომპიუტერი,   პროექტორი, სადამრიგებლო    და  სასწავლო   ჟურნალი,


   

           კლასის  ექსკურსიები
     დამრიგებელი  ექსკურსიას  მოაწყობს  სასწავლო  წლის  დასაწყისსა   და
დასასრულს.


        დამცავი   მექანიზმები  და  მაკონტროლებელი  ორგანოები
დირექციასთან   თანამშრომლობა;
პერიოდული  რეიდი  მობილურ  ტელეფონზე;
უბნის  რწმუნებული   ან  არასრულწლოვანთა   პოლიცია;

         საბოლოო  მიზნები  და   ამოცანები
   სკოლაში  მოსწავლეთა  სწავლებისა  და  კლასგარეშე  მოტივაციის   ამაღლება;
   კლასის  ხელმძღვანელის  ეფექტური  მუშაობა   მოსწავლეებთან,  მშობლებსა   და   საგნის   მასწავლებლებთან;
დამრიგებლის   ჩართულობა  სასწავლო   პროცესში;


                 შემოწმების   წყაროები:
    მოსწავლის   ჟურნალი,  მასწავლებლის  პორტფოლიო,  ფოტო-ვიდეო
მასალა,  ოქმები,  ალბომები,  დიპლომები,  სიგელები,  გაცდენის  ჟურნალი,




                                        

No comments:

Post a Comment