პირველი სემესტრის
შემაჯამებელი სამუშაოების ანგარიში
პედაგოგი:
ნანა ქუმსიაშვილი
კლასი: მე-7
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
I
შემაჯამებელი
|
II
შემაჯამებელი
|
III
შემაჯამებელი
|
IV
შემაჯამებელი
|
|
ჩატარების
დრო
|
2.X
|
27. X
|
11.XI
|
10. XII.
|
კლასის
საშუალო
არითმეტიკული
ქულა
|
6 ქულა
|
6 ქულა
|
6 ქულა
|
7 ქულა
|
რა გაუჭირდა
კლასს შემაჯა-
მებელში
|
ტესტური შემაჯამებელი.
რამდენიმე
კითხვის
პასუხი, რომლებიც
ტექსტის
გააზრებას
უკავშირდებოდა.
|
თხზულება.
აბზაცების
გამოყოფა,
მართლწერის
წესების
დაცვა
|
დახასიათება.
გაუჭირდათ
პერსონაჟის
ყველა კუთ-
ხით დახასი
ათება;
|
ტესტური.
ღია კითხვებზე
პასუხების
გაცემა, რომ-
ლებიც ტექსტის
გააზრებას
უკავშირდებოდა;
|
სტანდარტის
რომელ შედეგზე/შედეგებზე გადის
ეს
შემაჯამებელი
|
VII. 9. აანალიზებს
ტექსტს;
|
VII.7.
გამოხატავს
საკუთარ დამოკიდებულებას;
|
VII.7.
გამოხატავს
საკუთარ
დამოკიდებულებას;
|
VII.7,
VII.8.
VII.9
VII.10.
|
მე-2 სემესტრის შემაჯამებელი სამუშაოების
ანგარიში
კლასი: მე-7
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
I
შემაჯ.
|
II
შემაჯ.
|
III
შემაჯ.
|
IV
შემაჯ.
|
V
შემაჯ.
|
|
ჩატარების
დრო
|
2.02
|
11.03
|
16.04
|
7.05
|
28.05
|
კლასის
საშუალო
არითმეტიკული
ქულა
|
7 ქულა
|
7 ქულა
|
7 ქულა
|
7 ქულა
|
7 ქულა
|
რა გაუჭირდა
კლასს
შემაჯამებელში
|
მიზნის გან-
საზღვრა, ასევე სტილისტური
და ორთოგრა
ფიული წესების დაცვა;
|
ზეპირი მოხ
სენება. გაუჭ
ირდათ პრე
ზენტაცია,
სამეტყველო
ქცევები;
|
ტექსტის
სტილისა და
ფორმის
|
ძირითადად
მორფოლოგიურ
ორთოგრაფი-ული და
პუნქტუაციური
შეცდომები;
|
მართლწერისა და პუნქტუაციის
წესები;
|
სტანდარტის
რომელ შედე-
გებზე გადის
ეს შემაჯამებელი
|
VII.11.მოსწავლე ქმნის
წერილობით
ტექსტებს
სხვადასხვა
მიზნით;
|
VII.1.წარმოა-დგენს
ზეპირ ინფორმაციას აუდიტო-
რიის წინაშე;
|
VII.12.ირ
ჩევს წერილო
ბითი ტე-
ქსტის
ფორმასა
და სტილს;
|
VII.9. აანალიზებს
ტექსტს სტრუქტურუ-
ლი და
ენობრივი მახა
სიათებლების
მიხედვით;
|
VII.7. გამოხატავს
საკუთარ დამოკიდებუ
ლებას ტექსტის მიმართ;
|
შეჯამება
|
ესგ-ს სტანდარტებთან
მიმართებაში
შედეგები საშუა
ლოზე მაღალია.შესაბამისად იყო დაგეგმილი შემაჯამებლები,განხორციელებისა
შეფასების პროცესს ვაფასებ დადებითად. |
No comments:
Post a Comment